Biliografia

J. Apanowicz, Metodologiczne elementy procesu poznania naukowego w teorii organizacji i zarządzania, Wyd. „BERNARDINUM”, Pelplin 2000
A. Borkowska, J. Szymańska, M. Witkowska, Przeciwdziałanie agresji i przemocy w szkole. Poradnik dla nauczycieli, Warszawa 2012
A. Frączek Czynności agresywne jako przedmiot studiów eksperymentalnej psychologii społecznej w: „Studia nad psychologicznymi mechanizmami czynności agresywnych”, red. A. Frączek, Wrocław 1979
S. Guerin, E. Hennessy, Przemoc i prześladowanie w szkole, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2004
H. Hamer, Klucz do efektywności nauczania, Wydawnictwo Veda, Warszawa 1994
H. Haremska, Psychologia społeczna, Wyd. Difin, Warszawa 2005
P. Koperna, Psychologia w szkole, łagodne sposoby na agresję, Wyd. Charaktery, Kielce 2014
P. Migała Dlaczego uczeń staje się agresywny? Wydawnictwo WP, Kielce 2008
red. M. Pomianowska, Poradnik wychowawcy Wydawnictwo dr J. RAABE Warszawa 2000
red. A. Popielarska Psychiatria wieku dziecięcego, PZWL Warszawa 1989
K. Siemieniuch, Psychologia w szkole, łagodne sposoby na agresję, Wyd. Charaktery, Kielce 2014
Jolanta Maria Wolińska, Agresywność młodzieży, problem indywidualny i społeczny, Wyd. UMCS, Lublin 2004

Żródła Internetowe:

http://fakty.interia.pl

www.portalwiedzy.onet.pl
www.rmf24.pl

http://wiadomosci.gazeta.pl

http://wyborcza.pl

Zostaw odpowiedź